Politica de rambursare și returnare

1. Dreptul de reziliere

Ai dreptul de a rezilia acest contract în termen de 14 zile.

Perioada de reziliere va expira după 14 zile din ziua în care obții, sau un alt terț decât transportatorul, indicat de tine, obține posesia fizică a bunurilor.

Pentru a îți exercita dreptul de reziliere, trebuie să ne informezi despre decizia ta de a rezilia acest contract printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). Detaliile noastre de contact pot fi găsite mai jos. Poți utiliza modelul atașat de formular de reziliere, dar nu este obligatoriu.

De asemenea, poți completa și trimite electronic formularul-tip de reziliere sau orice altă declarație fără echivoc pe site-ul nostru.

Dacă utilizezi această opțiune, îți vom comunica fără întârziere o confirmare de primire a unei astfel de retrageri sau rezilieri pe un suport durabil (de exemplu prin e-mail).

Pentru a respecta termenul de reziliere, este suficient să trimiți comunicarea ta cu privire la exercitarea dreptului de reziliere înainte de expirarea perioadei de reziliere.

2. Efectele rezilierii

Vom efectua o astfel de rambursare utilizând același mijloc de plată pe care l-ai utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ai convenit în mod expres altfel;

În cazul comenzilor cu plată la ramburs, dacă se cere returnarea produselor achiziţionate, avansul perceput pentru achiziţie nu se returnează.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. Suma rambursată în urma returului va fi suma produselor fără taxa de transport.

Putem amâna rambursarea până când am primit bunurile înapoi sau după ce ni s-au furnizat dovezi ale faptului că ai trimis bunurile înapoi, oricare dintre acestea este cea mai timpurie.

Va trebui să suporți costul direct al returnării bunurilor.

Condiţii de returnare a produselor achiziţionate:

  1. Produsele achiziţionate nu au fost folosite sau spălate.
  2. Produsele achiziţionate nu sunt murdare.
  3. Produsele achiziţionate nu sunt deteriorate sub nici o formă.
  4. Produsele achiziţionate sunt ambalate în ambalajul lor original aşa cum s-a recepţionat.

Te rugăm să reții că există unele excepții legale de la dreptul de reziliere și, prin urmare, unele articole nu pot fi returnate sau schimbate. Te vom anunța dacă acest lucru se aplică în cazul tău particular.